tirsdag 15. januar 2008

FREMDELES STOFFSLANKING












Jeg er fremdeles i stoffslankehumør! Jeg har sydd opp dette orangerutete stoffet som er brukt som bakgrunn til hønene.
Jeg har også fått brukt opp stoffet som jeg har i bakgrunnen av disse krydderunderlagene. Det skulle vel være tidlig nok å starte julegaveproduksjon i januar ;o). Fikk forresten brukt noen gamle ukurante stoffer til å sy krydderputene jeg putter inni. Underlagene er sydd med fransk åpning, slik at de lett kan vaskes når krydderputene er tatt ut.

6 kommentarer:

Merete sa...

Flotte krydderunderlag du har sydd, også et nydelig vongteppe som jeg er sikker på at mottaker blir fornøyd med.

Bolg-frua sa...

Flotte de krydderunderlagene også! De hadde jeg glemt..... Du ligger langt foran meg med "slankinga" i alle fall!

Monika sa...

Heia
kor flinke du er :-)
eg jobber også med noe slanke greier ;) -- men ikkje så lett
Smil fra monika

toneab sa...

Så effektiv du er Monika! Hadde dere det fint i Bud forrige uke?

May Britt sa...

Hei
Må svare deg på denne måten siden du kommer med no reply i mailen min. Du bør fikse det slik at vi lettere kan svare når du kommenterer.
Gave og interiørmessa er ei lukket messe hvor kun butikker kommer inn for å handle. Og den er to ganger i året. Vår og høst.

Karin sa...

Dette er ikke quiltlatterert,men heter foreldrene til Inge Jørstad Idar Asle og Gunn Eva.Gunn EVa døde for to-tre år siden.Hvis så er så er ha en slektning av meg.Jeg og Gunn Eva var kusiner.
Hilsen Karin som bor på Rogaland.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...