mandag 24. oktober 2011

Høstlige stjerner!



Da jeg var sørpå i høst kjøpte jeg meg ei bok på Lille Stasjon som heter Miss Rosie`s spice of life quilts som inneholder masse flotte teppemønstre. Mønstret til teppet jeg har sydd i helga kommer fra denne boka. Her fikk jeg brukt mange 20 og 30 cm biter med stoff samt rester fra restekassa. Nå gjenstår quiltinga som jeg skal få noen andre til å ta. Da blir resultatet mye bedre enn om jeg skal knote selv på min maskin. Teppet er for stort til at jeg får det bra nok selv.

10 kommentarer:

Gudveig HN sa...

Det var utrolig lekkert!

Unknown sa...

Ett flott teppe du har sydd her, herlige høstlige farver.

Bente sa...

Nydeleg teppe.
Forstår at du har jobba godt i helga :-)

sjoko sa...

Nei så lekkert det ble - og helt rett tid for disse farger :O)

Sigrun sa...

Kjempelekkert teppe.

Kjerstis løse tråder sa...

nydelig teppe.)

Anonym sa...

Teppet ditt var nydelig! Vidunderlige farver. Hilsen Otlo

Lise sa...

Nydelig teppe du har sydd! Herlige farger!

Elimor sa...

Nydelige høstfarger på teppet ditt. Har og stor sans for tennbrikettboksene dine. De med troll var helt herlig til hytte.

PJs Lapperier sa...

Härligt höstteppe du sytt!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...